Опис
Проблема
З 70-80 тисяч тонн черешні, яка щорічно проводиться в Україні, приблизно чверть - родом з Мелітополя. Сьогодні вона одна з візитних карток Мелітополя, але в самому Мелітополі так і немає культурного згадки на цю красиву і соковиту ягоду. Сьогодні величезна кількість туристів приїжджає в Кирилівку і всі вони їдуть через Мелітополь. Мелітополь у свою чергу вибрав одним із стратегічних напрямків з развику - це туристичний туризм.
Туристи вже приїжджають і хочуть сфотографуватися з нашоу чудовоу ягодою, про яку знають вже не тільки в Україні, а й за її межами. Але, в Мелітополі немає такого місця. Відвідування пам'ятника черешні входило б в оглядові тури по Мелітополю і в тематичні екскурсійні маршрути.
Також в Мелітополі проходить вже традиційно Черешневий Фестиваль, який привертає з кожним роком все більше не тільки мелітопольців, а й гостей міста. На ньому проходячи різні конкурси, кулінарні майстер-класи з використанням ягоди. Скульптура черешні стала б символом фестивалю!
Мета проекту
В рамках проекту, всередині конкурсу, за додаткові ресурси буде оголошений конкурс на кращий ескіз- візуалізацію скульптури. Можливо буде кілька переможців, можливо буде каскад невеличких скульптур по всьому місту у прохідних місцях міста. Таким чином, ми об'єднаємо навколо цієї ідеї людей, які давно говорять про те, що місту неодходімо така скульптура. Конкурс буде проходити протягом 2 місяців, доступний суспільству, буде висвітлений як на початку, так і в кінці з переможцями через ЗМІ. У конкусную комісію на кращий проект запросимо різних представників громади, бізнесу і представників влади.
Ми плануємо, що коштів може не вистачити на реалізацію всього проекту, але ми перевели переговори як з керівництвом міста, так і з представниками бізнесу. Керівництво міста надали свою підтримку в підготовці конкурсу на кращий проект, на освітлення конкурсу в ЗМІ і на підготовку і узгодження місця, де буде встановлена або встановлені скульптура (И) ЧЕРЕШНІ. Також проведені переговори з представниками бізнесу міста, які також охоче готові підключатися до реалізації проекту, в якості підтримки на стадії візуалізації проекту, так і в якості спонсорів, якщо коштів на реалізацію проекту не вистачить.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Цей глобальний проект покаже, наскільки може об'єднатися громада, влада і бізнес!
Тут ми приходимо до висновку, що для того, щоб місто, в якому ми живемо, виглядало по-особливому, кожен може подавати ідеї, які, в разі співпраці з владою і бізнесу, можуть втілитися в об'єктах і просторах, ефективно використовуваних жителями міста.
Креативне місто повинно бути пізнаване завдяки власним символам, які у нас є- це наша відома, МЕЛІТОПОЛЬСЬКА ЧЕРЕШНЯ!
Для кого цей проект
Для всіх мелітопольців і гостей міста.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1. Оголошуємо про конкурс проектів на кращих ескіз скульптури. 2 місяці. Підключаємо ЗМІ, формуємо комісію.
2.Проводимо відкритий конкурс на кращий проект і оголошуємо переможця, можливо переможців.
3.Ведемо переговори з бізнесом на підтримку кращих проектів.
4.Ведемо переговори з владою на установку скульптури, можливо каскад різних скульптур.
5.Встановлюємо, залучаючи якомога представників громади для популяризації Мелітополя.
Ключові показники оцінки результату проекту
Успішна реалізація проекту популяризує Мелітополь в Україні серед туристів. Мелітополь не будуть плутати з Маріуполем, тому що у нас є своя "фішка", черешня, про яку кожен турист і мешканець Мелітополя буде розповідати як на території України, так і за її межами.
Фотографії
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради