Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Зміни концепції навчання у загальноосвітній школі сприяли введенню у програму вивчення іноземних мов з 1-го класу.
Реформування системи освіти торкнулося і вищої школи – при вступі на освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр» необхідно складати іноземну мову.
Нажаль, умови сьогодення не сприяють поширенню практики занять з репетиторами і переважна більшість дітей самотужки долає труднощі, а молодь вимушена відмовлятися від подальшої побудови своєї освітньої траєкторії.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Мелітопольський педуніверситет розташований у центральному, районі міста, в оточенні п’яти загальноосвітніх шкіл (№ 4, 5, 10, 11, 25) з яких три серед профілів навчання мають іноземну філологію.
Кафедра німецької філології пропонує організувати піврічні безкоштовні курси вивчення німецької мови для школярів та студентської молоді у районі, який оточує виш.
Півроку занять допоможуть школярам – покращити знання, студентам – вступити влітку на вищій освітньо-кваліфікаційний рівень.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
Школярі та молодь студентського віку.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1. Тестування слухачів та розподіл на групи за рівнем володіння та мотивацією.
2. Проведення методичного семінару для викладачів щодо концепції викладання та програм навчання у кожній з груп.
3. Закупівля підручників та методичних матеріалів.
4. Узгодження графіку роботи (тривалість курсів – 6 місяців, кількість занять – 2 рази на тиждень по 80 хвилин, кількість груп – 5 групи по 12 осіб, кількість задіяних викладачів – 5).