• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Брендові вказівники з назвами вулиць на роздоріжжях Мелітополя Брав участь

Доданий
27.10.2016
Номер
507
Дорожнє господарство

Система інформаційного знакування міста є зручним вирішенням проблеми, що пов’язана з перейменуванням вулиць Мелітополя: городянам і гостям міста, складно орієнтуватися у міському просторі, люди даремно втрачають свій час у пошуках необхідної адреси. Тому пропонуємо встановити вказівники з найменуванням вулиць на основних роздоріжжях Мелітополя, а їх особливий дизайн висвітлить бренд міста.

Автор проекту
Тетяна
Тетяна Солов'ян
Бюджет
86 460 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Процесом декомунізації було передбачено перейменування вулиць, що мали в собі комуністичні відтінки. Люди, що звикли до старих назв, не можуть швидко перелаштуватися до цих новацій. Сприянню ефективності процесу декомунізації, та звиканню до нових назв, щоб швидше забулися старі, допоможе встановлення вказівників з перейменованими назвами вулиць.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Пропонуємо встановити вказівники з найменуванням вулиць на основних роздоріжжях Мелітополя.Цінність проекту полягає в тому,що в місті таких аналогів не існує.Системою інформаційного знакування також передбачається розкриття бренду міста,тобто створення унікального дизайну,який розкриває символ «Медового міста».Опис вказівника: на вершині – ліхтар з лампою на сонячних батареях у вигляді медових сот,по боках-вказівники,відповідно до кількості напрямків,з назвами на державній та англійській мовах.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

Система інформаційного знакування міста направлена на жителів міста, особливо на тих людей, котрим вкрай важливо швидко орієнтуватися у чужому районі, що передбачено їх професійною діяльністю: постачальників, таксистів, поштарів, соціологів, комунальних працівників, тощо, - а також переселенців та гостей міста.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Замовити вказівники і ліхтарі
2. Підготувати місце установки вказівника
3. Привести матеріали для установки вказівників (пісок, щебінь, цемент, воду) та їх комплектуючі елементи
4. Встановити вказівники на місцях дислокації
5. Привести до ладу місце, біля вказівника
6. Вивести робоче сміття

Фотографії