• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Корекційно-розвивальний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами – Speech Therapy Відхилений

Доданий
14.04.2018
Номер
85
Освіта

Проект передбачає впровадження інтерактивного комплексу – Speech Therapy, який створений відповідно до концепції Нової української школи спеціально для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Інструмент Speech Therapy поєднує комп’ютерні, медичні та педагогічні технології, містить набір спеціальних навчально-корекційних завдань для дітей з порушенням слуху та мовлення.

Автор проекту
Тетяна
Тетяна Житнік
Бюджет
196 000 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
Гетьманська вулиця, Мелітополь

Опис

Проблема

Створення у місті Мелітополь суспільства рівних можливостей є однім із пріоритетних завдань демократичного міста. Відповідно до концепції Нової української школи важливо, щоб рівний доступ до якісної освіти мали усі діти. Потужним резервом розвитку дитини молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами є використання комп’ютерних технологій у навчанні. Відсутність сучасних технологій формування та вдосконалення слухомовленєвих та когнітивних навичок в початкових класах міста Мелітополя унеможливлює створення інклюзивного освітнього простору.
Серед дітей з особливими освітніми потребами, їх батьків та вчителів початкових класів міста Мелітополь існує потреба організації сучасного інноваційного інклюзивного освітнього середовища, де діти початкових класів матимуть змогу отримати якісну освіту з урахуванням вікових та індивідуальних можливостей.

Мета проекту

Організація сучасного інноваційного інклюзивного освітнього середовища для дітей початкових класів шляхом включення в навчально-виховний процес корекційно-розвивального комплексу Speech Therapy (інтерактивний комплекс + навчальний контент) на базі Мелітопольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступеню № 25 у Запорізькій області.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Проектом передбачено включення в навчально-виховний процес корекційно-розвивального комплексу Speech Therapy на базі Мелітопольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступеню № 25 у Запорізькій області. У разі реалізації мети проекту, дітям молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами будуть доступні інноваційні комп’ютерізовані набори навчально-корекційних завдань. Ці завдання відповідають програмі Міністерства освіти і науки України і націлені на розвиток звукових уявлень, формування фонетико-фонематичного сприймання мови, формування чіткої та правильної звуковимови, прогнозування мовлення, встановлення асоціативних зв’язків, підготовку дітей до навчання грамоті тощо.
Для адресної та ефективної роботи з корекційно-розвивальним комплексом Speech Therapy, викладачами та студентами Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (ННІ СПМО) пропонуються безкоштовні тренінги, практичні семінари та майстер класи для вчителів початкових класів міста Мелітополя та района, щодо спеціальних можливостей інтерактивного комплеку Speech Therapy.

Для кого цей проект

Цільовою аудиторією проекту є:
діти з особливими освітніми потребами молодшого шкільного віку;
батьки дітей з особливими освітніми потребами молодшого шкільного віку;
вчителі початкових класів;

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Закупівля обладнання;
2. Придбання корекційно-розвивального комплексу Speech Therapy (інтерактивний комплекс + навчальний контент);
3. Встановлення корекційно-розвивального комплексу Speech Therapy (інтерактивний комплекс + навчальний контент);
4. Організація та проведення викладачами та студентами Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (ННІ СПМО) безкоштовних тренінгів, практичних семінарів та майстер класів для вчителів початкових класів міста Мелітополя та района, щодо спеціальних можливостей інтерактивного комплексу Speech Therapy.

Ключові показники оцінки результату проекту

Результатом проекту стане:
1. Організація сучасного інноваційного інклюзивного освітнього середовища для дітей початкових класів шляхом включення в навчально-виховний процес корекційно-розвивального комплексу Speech Therapy на базі Мелітопольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступеню № 25 у Запорізькій області;

2. Кількість охоплених осіб – не менше 100 осіб. А саме, діти з особливими освітніми потребами, їх батьки, які отримають сучасні освітні послуги та вчителі початкових класів – інструментарій,щодо інноваційних технологій освіти.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Управління освіти Мелітопольської міської ради