• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Клич друзів - грай у футбол! Арена для дружньої громади. На голосуванні

Доданий
15.04.2018
Номер
105
Спорт

Нашій школі 110 років. Вік додає розуміння, що рух уперед - можливість бути школою, потрібною учням, громаді. Діти опитали громаду - 82% віддають перевагу відпочинку на спортмайданчику СШ №23. Зазначають, що не створено умов для гри у футбол. Досягнення мрії - реалізація проекту "Клич друзів-грай у футбол". Рішення проблеми-реконструкція футбольного поля, що забезпечить організацію дозвілля дітей.

Автор проекту
Князєва
Князєва Миколаївна
Бюджет
121 625 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
вул. Сагайдачного Гетьмана (Фрунзе), 262, Мелітополь

Опис

Проблема

Нашій школі 110 років. Ми найстарші, але не старі. Вік додає розуміння того, що рух уперед - можливість бути закладом, потрібним для учнів, громади. Ми – готові до співпраці. Знаємо, щоб отримати, треба давати. І у нас є досягнення-виграш спортмайданчика від братів Кличків, де відпочивають мешканці нашого мікрорайону. Але цього замало! Школярі провели опитування громади - 82% надають перевагу відпочинку на спортмайданчику СШ № 23, зазначивши, що не створено умов для гри у футбол. За вирішення проблеми взялися учні школи. Досягнення мрії вони бачать через проект «Клич друзів-грай у футбол! Арена для дружньої громади»

Мета проекту

Мета проекту:
1. Для громади - організація дозвілля вихідних днів; забезпечення підтримки здорового способу життя; організація та залучення до конкурсів «Команда мого двору», надати можливість безкоштовно займатися спортом;
2. Для школи - створення умов для організації Нового освітнього простору;
3. Для вчителів - перетворення занедбаного спортивного простору поля в «арену для гри» у футбол, гандбол, з можливістю проведення уроків за межами спортивної зали;
4. Для дітей – підвищення мотивації до заняття спортом, занурення в освітнє середовище, розвиток соціального конструктивізму.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Рішення проблеми - реконструкція футбольного майданчику, що забезпечить:
для учнів: якість проведення уроків фізкультури, якісну участі у конкурсах, турнірах; ініціювання змагань серед шкіл міста, розвиток лідерських якостей, громадської, соціальної активності.
для вчителів: якісне проведення уроків фізкультури; підготовку жіночої команди для участі у змаганнях з футболу; організацію веселих перерв.
для громади: організацію дозвілля вихідних днів; підтримку здорового способу життя; залучення до конкурсів «Команда мого двору», безкоштовні заняття спортом.

Для кого цей проект

Проект розрахований на 455 учнів школи, 433 дитини мікрорайону більше 1000 дорослих мешканців мікрорайону.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

План заходів
1. Створення проекту-схеми майданчика;
2. Розмітка меж майданчика та бігової доріжки навколо футбольного поля;
3. Демонтаж старих воріт та залишків асфальтного покриття, грейдерне вирівнювання поверхні;
4. Монтаж бордюрів для окреслення меж майданчика;
5. Встановлення нових гандбольних воріт;
6. Засипання майданчика очищеним гранітним відсівом, утрамбовування;
7. Монтаж бігової доріжки тротуарною плиткою;
8. Монтаж стовпів з лампами на сонячних батареях;
9. Виготовлення, встановлення багатофункціональних спортивних лавок;
10. Урочисте відкриття майданчика.

Ключові показники оцінки результату проекту

Параметри:
1. Соціальні:
• підвищення рівня охоплення дітей мікрорайону фізкультурою та спортом;
• підвищення престижу ігрових видів спорту (футбол, гандбол);
• підвищення мотивації щодо вибору активного відпочинку громадою мікрорайону;
• підвищення рівня участі учнів у реалізації проекту;
2. Здоров’язбережувальні:
• підвищення рівня вибору здорового способу життя мешканцями мікрорайону;
• створення безпечного поля для занять ігровими видами спорту;
3. Екологічні, економічні:
• пропагування енергоефективних технологій (встановлення системи автономного освітлення);
• відсутність оплати за спожиту електроенергію.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Управління освіти Мелітопольської міської ради